Mitt kostschema (diet)

Inlägget nedan innehåller reklamlänkar till Gymgrossisten så om ni vill handla något kan ni klicka i texten nedan annars gå via min länk och använd rabattkoden i slutet av inlägget 👌😃

Innan morgoncardio 06:30: 2 kapslar Clear Muscle (liquid hmb), 3g L-carnitine, 1 kapsel Grönt te, 2 kapslar Shred, 1 kapsel Synephrine, 1st Super C Complex

Cardio: Rask promenad 45 min

Direkt efter cardio: 10g BCAA

Frukost: 60g havregryn + 20g Oat Fluor, 60g Supreme Casein
1st Vitamin & Minerals Daily, 1st Vitamin D3, 1g CLA, 3g Omega-3

Mål: 230g färsk kycklingfilé, 80g ris, 20g Steviaketchup eller Low Calorie Sauce

 

PWO: BCAA, 3g Kre-Alkalyn, 3g L-carnitine, 1st Synephrine

Intra Workout Mix: 35g Platinum Hydro Whey, 20g Vitargo, 10g L-glutamine, 6g Creatine Monohydrate

TRÄNING

Direkt efter träning: 30g Whey-100

Post Workout Mål: 230g färsk kycklingfilé, 80g ris, 20g Steviaketchup eller Low Calorie Sauce, 50g spenat

Mål: 230g färsk kycklingfilé, 150g sötpotatis, 20g Steviaketchup eller Low Calorie Sauce, 50g spenat, 50g broccoli

Kvällsmål 23:00: 100g äggvita, 30g casein protein, 20g mandelsmör
1g CLA, 3g Omega-3

Handla alla produkter via länken här: j.mp/poko-se

10% rabatt med koden POKO10

 

Det här är ett ungefärligt schema som för mig personligen varierar från dag till dag men det är en mycket bra grund för att komma i form.

Jag väger i dagsläget ca 80kg och är 171cm lång.

 

Du gillar kanske också...

3 svar

  1. Rob skriver:

    Vad ligger du på i macros under diet kontra off season?

    • poko skriver:

      Slutet av off season när jag var som tyngst tidigt i somras låg jag kanske på 4500kcal

    • poko skriver:

      macros vet jag inte exakt. brukar ligga på 350-400g protein. ca 50g fett. resten kolhydrater

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *